Lufthansa Group: Odprawa online
Dlaczego warto skorzystać z odprawy online?
Przed lotem warto zadbać o odpowiednie zaplanowanie każdego etapu podróży. Dobre przygotowanie do rejsu pozwali nam zaoszczędzić czas i uniknąć niepotrzebnych nerwów na lotnisku. Jednym z istotnych elementów jest odprawa. Proces check-in możemy przeprowadzić, będąc jeszcze domu. Do odprawy online potrzebne będą dane pasażerów oraz numer biletu lub rezerwacji. Po prawidło przeprowadzonej odprawie uzyskamy karty pokładowe, których, jeśli posiadamy aplikację mobilną, nie musimy nawet drukować. Linie zrzeszone w Lufthansa Group zachęcają do korzystania z odprawy online, które pozwala uniknąć kolejek i długiego oczekiwania na lotnisku.
Gdzie nadam bagaż w przypadku odprawy online?
Jeśli podróżujemy tylko z bagażem podręcznym, po przybyciu na lotnisko możemy udać się bezpośrednio do kontroli bezpieczeństwa. W przypadku, kiedy musimy nadać bagaż rejestrowany, warto skorzystać z samoobsługowych kiosków do nadania bagażu.
Kiedy mogę dokonać odprawy online?
Linie lotnicze należące do Lufthansa Group tj. Austrian Airlines, Brussels Airlines, Lufthnasa, SWISS, Eurowings, Air Dolomiti, Discover Airlines,Edelweiss uruchamiają opcje odprawy online w różnych przedziałach czasowych. Szczegóły poniżej:
Austrian Airlines: od 47 godzin przed odlotem
Brussel Airlines: od 24 godziny przed odlotem
Eurowings: od 72 godziny przed odlotem
Lufthansa: od 30 godzin przed odlotem
SWISS: od 23 godziny przed odlotem
Air Dolomiti: od 30 godzin przed odlotem
Discover Airlines: od 23 godziny przed odlotem
Edelweiss: od 23 godziny przed odlotem